
Els alumnes d’infantil vam anar d’excursió de final de curs al Càmping Lava de Santa Pau. Vam gaudir de diferents activitats en contacte directe amb

Els alumnes d’infantil vam anar d’excursió de final de curs al Càmping Lava de Santa Pau. Vam gaudir de diferents activitats en contacte directe amb

Estem molt contents i contentes de compartir que el nostre centre ha estat reconegut amb un Premi Baldiri Experiències, de la Fundació Carulla, un guardó que posa

A l’escola respirem festa! 🥳 L’alumnat de 6è dinamitza el projecte de Carnestoltes amb il·lusió: 🖌️ Organitzem el concurs de cartells. 💃 Inventem una coreografia

El novembre, la nostra escola ha tornat a participar al Festival Lluèrnia d’Olot, un esdeveniment que omple els carrers de llum, foc i art. Alumnes

Tot l’alumnat d’Infantil i Primària vam celebrar la castanyada! Al matí vam gaudir d’una sortida pel nostre entorn A la tarda, les famílies ens van acompanyar

Tot l’alumnat d’Infantil i Primària hem viscut una sortida de convivència espectacular a la Vall de Núria. Amb un dia radiant, hem compartit moments de

Els nens i nenes d’infantil ens hem posat d’acord i us volem anunciar els noms que hem escollit per les nostres aules: Els més petits

Els infants d’I3 hem anat d’excursió a l’Espai Cràter, ens han explicat què són i quins colors tenen els volcans. Després hem fet un dibuix

Infantil de sortida a Molló Parc Aventura. Hem pogut observar molts animals diferents: cabirols, senglars, aus, marmotes, llúdrigues, llops àrtics, esquirols… també ens han agradat

Els alumnes d’infantil hem anat d’excursió a Banyoles, hem caminat vora l’estany i observat els animals que hi viuen. També hem jugat al parc de
Carrer dels Garganta, nº 11 17800 Olot