CORS DE TINTA, lectures compartides a l’escola

Aquest mes d’abril l’IE Greda s’ha tornat a omplir de llibres, flors i poesia. Com que la literatura és el cor de l’escola, en aquesta ocasió les lectures compartides entre l’alumnat de secundària i les mestres de català han estat les protagonistes dels sis Club de Lectura simultanis, amb sis llibres diferents, seleccionats per especialistes. A més, s’ha complementat amb una creació literària que l’alumnat lliurarà posteriorment.

Aquesta proposta forma part del nostre projecte lector i que ens permet compartir la literatura d’una manera viva i participativa. 

Realitzarem l’última sessió a final de maig i ja vam celebrar la primera al desembre.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

IE Greda
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.