
Celebrem la castanyada amb molta il·lusió. És un dia diferent on l’alumnat gaudeix de sortides per l’entorn i per la tarda l’escola obre les portes

Celebrem la castanyada amb molta il·lusió. És un dia diferent on l’alumnat gaudeix de sortides per l’entorn i per la tarda l’escola obre les portes

Nanari nanari… ballen els gegants d’Olot, els cavallets i els cabeçuts. Els hem anat a veure i que grans i alts que són! Hem pogut

L’alumnat de 3r i 4t de primària i de 1r d’ESO hem gaudit d’un taller de percussió a l’escola. Ha estat fantàstic! Moltes gràcies a

Ja portem uns dies a l’escola i ens anem adaptant de mica en mica. Ja no plorem tant i venim molt contents i contentes. Ens

Aquest trimestre un grup d’alumnes estem anant cada divendres pel matí a la Marginera de la Bosa (Vall de Bianya) a aprendre amb i dels

Els nens i nenes de 1r de primària anem a la piscina amb moltes ganes d’aprendre. Ens agrada molt estar a l’aigua i jugar amb

L’alumnat de cicle superior va gaudir d’una estada al Càmping Castell Montgrí. S’ho van passar genial passant moments divertits i únics amb els seus companys

Acabem les extraescolars de zumba i poliesport. Ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses! Moltes gràcies a la Marina i a

Els alumnes d’Educació Infantil hem anat a la Vall de Camprodon, al Molló Parc, a veure animals, a gaudir de l’entorn i passar un fantàstic

Ibers, grecs i romans van deixar un espai ple d’història i de vivències del passat. L’alumnat de cicle superior vam visitar les ruïnes d’Empúries i
Carrer dels Garganta, nº 11 17800 Olot