Tret de sortida al projecte Erasmus+

Aquesta setmana hem iniciat formalment el Projecte Erasmus+ 24-27 amb les trobades amb l’alumnat participant en el projecte i amb les seves famílies. 

Una vegada feta la selecció d’alumnat de 3r d’ESO, hem posat fil a l’agulla i ja hem començat a preparar la rebuda del centre lituà que tindrà lloc entre el 13 i el 17 de maig d’enguany. 

També hem organitzat una trobada amb les famílies per explicar-los el projecte, comunicar el programa d’activitats i agrair-los la seva implicació.

Let’s go!

Equip Erasmus+ 

 

Altres entrades

IE Greda
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.