
Celebrem la primavera amb alegria i moviment! Danses i música per passar una bona estona compartida amb l’alumnat d’infantil i primària. Anterior Següent

Celebrem la primavera amb alegria i moviment! Danses i música per passar una bona estona compartida amb l’alumnat d’infantil i primària. Anterior Següent

Cicle mitjà visita el Parc Neolític de la Draga per comprovar com era la vida del poblat en aquella època. Hem parlat d’agricultura, caça, cuina

L’alumnat de 3r de primària participa al Rodajoc. Hem gaudit de jocs motrius tradicionals juntament amb altres escoles de la comarca. Ha estat un matí

Ens visita en Ferran Joanmiquel (preparador físic de la UE Olot) i en Josep Cerdà (Jugador de l’UE Olot cedit pel FC Barcelona), per explicar

La classe de les formigues i les abelles d’infantil hem anat a visitar la Residencia de la Caritat, on hem fet una activitat molt bonica

L ’Isaac ens ha vingut a explicar moltes curiositats dels animals. Hem gaudit d’una tarda tot descobrint, tocant i observant diferents parts d’aquests, les seves

Durant aquesta setmana els infants d’educació infantil hem experimentat, manipulat i gaudit jugant amb la textura de l’espuma. Han sortit un munt de dibuixos, formes,

L’ alumnat d’ I4 hem anat a visitar l’espai cràter i hem fet unes activitats molt interessants amb la Carla. Una visita al museu, dos

Tot l’alumnat de primària vam fer una sortida a Girona. Vam gaudir d’un espectacle de circ amb diferents artistes de diferents països del món. Va

De 1r a 6è de primària un cop al mes treballem per racons a l’hora de música. D’aquesta manera podem treballar en petit grup, tocar
Carrer dels Garganta, nº 11 17800 Olot