
Celebrem el dijous llarder fent sortides pel nostre entorn. El més petits hem anat fins a un parc de la Canya on hi havia uns

Celebrem el dijous llarder fent sortides pel nostre entorn. El més petits hem anat fins a un parc de la Canya on hi havia uns

L’alumnat de 1r vam visitar l’Espai Cràter d’Olot per conèixer una mica més sobre els volcans que ens envolten a la Garrotxa. També vam fer

Celebrem el Dia Escolar per la Pau i la NoViolència. Hem organitzat activitats internivells per enfortir la cultura de la pau i tots els valors

En Patufet i la màgia de les ombres ens han fet passar una bona estona. Els nens i nenes d’infantil i de 1r de primària

Els nens i nenes de cicle superior, hem anat d’excursió a l’Espai Cràter. Hem fet una activitat relacionada amb els diferents tipus d’energies. Per aprofitar

L’alumnat de 5è de primària vam anar a fer una activitat molt divertida al Museu de la Garrotxa, a l’hospici. L’activitat estava relacionada amb els

Aquesta setmana els infants de I4 i I5 hem anat al parc nou a escoltar contes. Hem passat uns matins molt agradables envoltats dels colors

Els alumnes d’Educació Infantil hem anat d’excursió al Niu. És una sala ubicada dins de la botiga Andròmines d’Olot. Es tracta d’un espai de joc

Els nens i nenes de 3r hem visitat el Museu de la Garrotxa on hem observat i descobert pintures i escultures d’artistes olotins. També hem

Aquesta setmana els infants d’I4 i d’I5 hem visitat el museu de la Garrotxa, fent l’activitat “Un quadre un conte” on a través d’unes imatges
Carrer dels Garganta, nº 11 17800 Olot