
Aquesta setmana els alumnes de 1r d’ESO participaran en un concurs per crear un logotip pel projecte Erasmus+. El nostre centre, juntament amb l’Escola Castanyer

Aquesta setmana els alumnes de 1r d’ESO participaran en un concurs per crear un logotip pel projecte Erasmus+. El nostre centre, juntament amb l’Escola Castanyer

Durant la setmana passada, els alumnes de primer d’ESO van fer una sortida per conèixer alguns dels recursos que els ofereix la ciutat. Primer van
“La letra, bailando entra” Tots som diferents, tots aprenem de diferents maneres, per què no, fer-ho ballant? T’uneixes al ball del cicle de l’aigua! No

PLICKERS ha arribat, i una invasió de codis QR ha aterrat a les classes. Què fan aquí? Dominar el món? Noooooooo! Ens volen omplir de

A primer d’ESO, hem estat treballant i investigant l’univers. Alguns alumnes,unint art, creativitat i ciència, han creat uns cubs màgics, des d’on hem tingut la

Investigant la cèl·lula, hem trobat això a la classe : “una super cèl·lula animal “, una nova companya de curs i viatge! A partir d’ara

La setmana passada, dins el projecte Comunica, vam fer un especial Halloween amb els alumnes de 1r d’ESO. Per grups havien de fer anar la

El passat dimarts 10 de Novembre els alumnes de 1r d’ESO van poder atendre la xerrada en anglès sobre la cultura al Regne Unit. Van
Carrer dels Garganta, nº 11 17800 Olot