Blog

Resultats de la cerca...

Concurs de logotips Erasmus+

Aquesta setmana els alumnes de 1r d’ESO participaran en un concurs per crear un logotip pel projecte Erasmus+. El nostre centre, juntament amb l’Escola Castanyer

Visitem la biblioteca!

Durant la setmana passada, els alumnes de primer d’ESO van fer una sortida per conèixer alguns dels recursos que els ofereix la ciutat. Primer van

“Me paso el día bailando”

“La letra, bailando entra” Tots som diferents, tots aprenem de diferents maneres, per què no, fer-ho ballant? T’uneixes al ball del cicle de l’aigua! No

Jugar i aprendre!

PLICKERS ha arribat, i una invasió de codis QR ha aterrat a les classes. Què fan aquí? Dominar el món? Noooooooo! Ens volen omplir de

Art, Creativitat i Ciència!

A primer d’ESO, hem estat treballant i investigant l’univers. Alguns alumnes,unint art, creativitat i ciència, han creat uns cubs màgics, des d’on hem tingut la

Realitat augmentada 5è Prim.

Investigant la cèl·lula, hem trobat això a la classe : “una super cèl·lula animal “, una nova companya de curs i viatge! A partir d’ara

HALLOWEEN

La setmana passada, dins el projecte Comunica, vam fer un especial Halloween amb els alumnes de 1r d’ESO. Per grups havien de fer anar la

Xerrada Regne Unit

El passat dimarts 10 de Novembre els alumnes de 1r d’ESO van poder atendre la xerrada en anglès sobre la cultura al Regne Unit. Van

IE Greda
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.