Trobeu a continuació els accessos als Google Classroom
Yayoi Kusama
Els alumnes de 3r hem fet un projecte sobre l’artista japonesa Yayoi Kusama, relacionat-lo amb el nom que vam escollir per a la nostra classe: la classe dels colors.
Hem après moltes coses: qui era aquesta artista, com era la seva obra, on va néixer… A més, hem aprofitat per a conèixer el mapamundi, on hem pogut identificar els 6 continents de la Terra i també els oceans.
Hem recollit tota la informació en un petit lapbook final.
Els alumnes de 3r hem fet un projecte sobre l’artista japonesa Yayoi Kusama, relacionat-lo amb el nom que vam escollir per a la nostra classe: la classe dels colors.
Hem après moltes coses: qui era aquesta artista, com era la seva obra, on va néixer… A més, hem aprofitat per a conèixer el mapamundi, on hem pogut identificar els 6 continents de la Terra i també els oceans.
Hem recollit tota la informació en un petit lapbook final.
Nom per la classe
Els alumnes de 4t hem començat el curs pensant el nom per la classe.
Hem escollit ser la classe dels RATPENATS, un animal del que desconeixiem moltes coses. Hem après moltes coses que no sabíem sobre els ratpenats i ens ho hem passat molt bé!
Endevines quin animal és?
Adjectius? Què són? Hi ha diferents tipus d’adjectius? Quan els fem servir?
Els alumnes de 4t hem jugat a endevinar quin és l’animal preferit dels companys a través d’una descripció ben detallada feta per nosaltres. Hem après què són els adjectius i hem fet una llista dels que poden descriure el nostre animal: de com és físicament, el caràcter que té, el lloc on pot viure i hem dissenyat una targeta xulíssima de cada un. Finalment, cada un ha exposat la seva descripció, però no podíem dir el nom de l’animal. Ha estat molt divertit jugar a endevinar de quin es tractava!
Els romans
Els alumnes de 5è hem estat treballant el projecte “Els romans” i hem après moltes coses: com vivien, quines costums i tradicions tenien, quina religió practicaven, com s’organitzava la societat, com es divertien, quins invents van fer…
També hem descobert que els romans van viure a la Península Ibèrica i van fundar moltes de les nostres ciutats.
Per entendre millor com era la vida en aquesta època, el mes de març visitarem el jaciment arqueològic d’Empúries i farem un taller de mosaics.
A través d’aquest projecte, els alumnes de cinquè de primària treballen l’ús de there is, there are, some, any i els noms comptables i no comptables en anglès. Després d’una introducció teòrica i activitats pràctiques, crearan una nevera amb diferents aliments. A partir d’aquesta, construiran frases descriptives sobre el que hi ha dins, aplicant correctament la gramàtica treballada. Aquesta activitat permetrà als infants aprendre de manera lúdica i significativa. Al final, compartiran les seves produccions amb els companys per reforçar l’aprenentatge.
Quina gana
L’alumnat de 6è hem realitzat el projecte “Quina gana!”. A partir d’un text instructiu, n’hem analitzat la seva estructura i hem creat el nostre propi llibre de receptes. El tipus de receptes que hi podeu trobar són del tot variades: dolces i salades! Hem intentat, això sí, que siguin ben saludables.
Treballant la llengua catalana, hem pogut parlar dels bons hàbits i de les propietats de diversos aliments que apareixen a les propostes dels nens i nenes de la classe.
El llibre el tindrem a la biblioteca d’aula per poder consultar en qualsevol moment i fer-ne ús, si cal!
Els alumnes de 6è hem començat a treballar el projecte “Els de 6è preparem el nostre carnaval”.
Treballem amb molta il.lusió per organitzar un carnaval ple de colors, música i diversió. Per això estem preparant moltes activitats i una coreografia molt divertida! Esperem que tothom s’ho passi molt bé! Segur que serà un èxit!
Carrer dels Garganta, nº 11 17800 Olot