
Avui els alumnes de 1r ESO hem anat al @MuseudelCinema i al Musical del @cosmocaixa a Girona, quin plaer aprendre com es creen les històries!

Avui els alumnes de 1r ESO hem anat al @MuseudelCinema i al Musical del @cosmocaixa a Girona, quin plaer aprendre com es creen les històries!

Celebrem la castanyada amb molta il·lusió. És un dia diferent on l’alumnat gaudeix de sortides per l’entorn i per la tarda l’escola obre les portes

El curs passat vam participar en aquesta experiència artística tant emocionant i emotiva liderada pel Museu de la Garrotxa juntament amb la residència de Gent

Comencem el curs 22-23 amb molta il.lusió, ampliant la família de docents i d’alumnes. Enguany, ja arribem fins a 3r d’ESO. Després de 2 cursos

Acabem les extraescolars de zumba i poliesport. Ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses! Moltes gràcies a la Marina i a

Aquest trimestre al IE Greda hem iniciat un projecte per omplir de natura les nostres aules. Amb l’arribada de la primavera, també ens va arribar

El passat divendres 27 de maig es va realitzar l’acte de cloenda del Projecte Rossinyol. Aquest projecte uneix alumnes d’ESO amb estudiants universitaris de l’UdG

Avui hem fet el primer taller del projecte Mirades Compartides: art intergeneracional de joves de 1r de l’IE GREDA, amb la gent gran de La

Els passats 16, 17 i 18 de maig els alumnes de 1r i 2n d’ESO van anar de colònies a Àger, al Mas Portal. Durant

Avui hem tingut el plaer de tenir una estudiant americana a les classes de 2n d’ESO. Ens ha explicat com funciona el sistema escolar a
Carrer dels Garganta, nº 11 17800 Olot